ELISENDA PASCUAL MARTÍ

Psicòloga i fundadora de
Acompanyament Familiar

Cada família és un món ric i concret, amb necessitats específiques. En aquest viatge que suposa establir nous vincles amb la parella o les criatures, les persones necessitem sentir-nos acompanyades, mirades i escoltades per poder créixer en salut. Si teniu ganes de caminar amb nosaltres en el vostre procés de criança respectuosa, estaré encantada d’obrir-vos les portes d’Acompanyament Familiar, un espai on treballem a partir de les vostres vivències amb respecte i amor.

Gràcies!

Serveis

Tenim a la teva disposició les àrees següents per poder-te oferir un acompanyament integral.

Vols formar-te en criança respectuosa en línia, des de casa teva i amb tot el temps que necessitis? Pots veure els cursos que l’Elisenda ha creat per a tu:

Xerrades, taller i formacions

Oferim xerrades, tallers i formacions sobre acompanyament respectuós

Des d’Acompanyament Familiar prioritzem els espais familiars com a llocs fèrtils on poder transformar la mirada cap a la infància.

Sovint se’ns presenten dificultats i dubtes sobre necessitats específiques. Les nostres activitats van enfocades a descobrir noves maneres de gestionar el dia a dia en relació a la criança.

Trobar espais on revisar-nos, qüestionar-nos i fer-ho d’una manera amorosa i constructiva és la millor eina per a la promoció de la salut infantil.

“La forma com parles, mires i acompanyes les criatures, serà la mateixa forma com acabaran fent-ho a si mateixes.”

Elisenda Pascual i Martí

Articles de Criança Respectuosa

Llegeix sempre que vulguis els articles que hem anat publicant

La valentia de sentir

A vegades veig persones adultes que, amb molta atenció, observen i atenen les seves criatures, i que, a la inversa, s’observen i atenen poc a sí mateixes. La sensibilitat en la criança ens permet estar presents amb el que passa fora i amb el que passa dins nostre. T’expliquem com cultivar-la.

Més informació >

Publicacions

Criar i jugar

Un llibre alegre i dinàmic, ple d’exemples pràctics on coneixeràs una altra manera de criar a través del joc en família, perquè el respecte i l’amor marquin el compàs.

“Criar i jugar” és un llibre senzill de llegir i divertit, amb què poder obtenir recursos per a les situacions del dia a dia. Cada capítol té una proposta de joc en família perquè, des de casa teva, puguis acompanyar de manera respectuosa les teves criatures en relació amb les diverses situacions quotidianes amb què et trobes: ràbia infantil, les pantalles, la gelosia, les separacions, les emocions, etc.

Blog Acompanyament Familiar

Clara i la seva ombra

Un conte per a la prevenció, la detecció i el tractament de l’abús sexual infantil.

Clara i la seva ombra és un conte per explicar a les criatures la crua realitat de l’abús sexual infantil. Mitjançant il·lustracions delicades i cuidant cadascun dels detalls, el conte possibilita un marc de referència en què les criatures es puguin identificar amb la protagonista, Clara, i comprendre la realitat del que viu. És una eina que aconsegueix tractar amb molta llum, una temàtica fosca.

Vídeos criança respectuosa