Eulàlia Solé Altimira

Psicomotricista terapèutica

El meu recorregut vital m’ha portat a desenvolupar-me personalment i professionalment com a acompanyant en projectes d’educació lliure i viva vinculats a la XELL , i com a psicomotricista en l’àmbit educatiu, preventiu i terapèutic. De formació de base sóc llicenciada en Sociologia , i d’alguna manera o altra m’acompanya en la meva mirada i fer en l’acompanyament dels processos de vida i creixement de petits i grans. Em vaig iniciar al món de l’acompanyament des del desig i la curiositat de conèixer el món de la petita infància.

Actualment sóc sòcia i acompanyant de la Cooperativa educativa La Caseta. Formo part de l’equip de coordinació pedagògica, acompanyo nens i nenes de 2 a 6 anys ia les seves famílies al dia a dia de l’escola, acompanyo grups de psicomotricitat en família i co-coordino la Formació anual en pedagogia lliure de la Caseta.

A Acompanyament Familiar acompanyo nens i nenes de forma individual des de la Teràpia psicomotriu de la línia de Bernard Aucoutirier.

Els darrers 10 anys els he dedicat a formar-me i treballar com a Psicomotricista, primer en projectes d’educació lliure on la psicomotricitat és un dels pilars pedagògics, i posteriorment formant-me al Postgrau en Psicomotricitat Educativa i preventiva a l’AEC (2014-15) i el Postgrau d’especialització universitari en pràctica psicomotriu terapèutica a l’AEC-UB (2018-2020), tots dos seguint la línia de Bernard Aucouturier. Han estat 10 anys de creixement intens i transformació personal i professional.

De les sinergies aparegudes durant aquest període formatiu, formo part de l’equip docent del Postgrau de Psicomotricitat Educativa i Preventiva AEC-UB.